CATI en HMSTR komen op Bybit: nieuwe games op TON Blockchain

Bijgewerkt door Stan

Bybit, één van de grootste crypto-exchanges, staat op het punt om CATI en HMSTR te noteren op de spotmarkt. Beide tokens horen bij de populaire Telegram-games Catizen en Hamster Kombat, die je via de app kunt spelen. Catizen en Hamster zullen respectievelijk op 20 en 26 september worden gelanceerd.

Maar voordat je besluit in deze coins te investeren, willen we je eerst wat meer informatie geven over deze tokens.

Wat zijn CATI en HMSTR eigenlijk?

CATI is de token van de game Catizen, een virtuele stad vol katten, waarin spelers CATI kunnen verdienen door het voltooien van verschillende activiteiten en het spelen van de game.

Hamster Kombat is een spannende mini-game waarin je hamsters tegen elkaar laat strijden. Winnen betekent verdienen.

Beide games hebben iets unieks: de ‘Tag-to-Earn’-functie, waarmee je punten kunt verdienen door objecten in het spel aan te klikken of te taggen. Dit maakt het spelen nog leuker en helpt de communities van de games sneller te groeien!

“We zijn enorm verheugd om Catizen en Hamster Kombat te verwelkomen op Bybit. Deze projecten zijn baanbrekend en tonen de toekomst van het TON-ecosysteem. We zijn blij dat we onze gebruikers de kans kunnen bieden om deel te nemen,” aldus Emily Bao, hoofd van de Spot Market en Web3 bij Bybit.

Bybit zorgt ervoor dat je veilig en als een van de eersten kunt handelen in deze projecten. Als speler of investeerder kun je zo de ontwikkeling van deze spannende games van dichtbij volgen. Met deze stap ondersteunt Bybit innovatieve, nieuwe projecten op TON Blockchain.

Belangrijke data:

CATI

HMSTR

Over Bybit

Bybit is de op één na grootste cryptocurrency-exchange ter wereld op basis van handelsvolume en bedient meer dan 40 miljoen gebruikers. Sinds de oprichting in 2018 biedt Bybit een professioneel platform met een razendsnelle matching engine, 24/7 klantenservice en meertalige community-ondersteuning. Bybit is trots partner van de huidige Constructeurs- en Coureurskampioenen van de Formule 1: het Oracle Red Bull Racing-team.

Voor meer informatie over Bybit, bezoek Bybit Press en Bybit’s officiële website.

Voor de laatste updates, volg Bybit’s Communities en Social Media.