Coinfest Azië wordt bijgewoond door meer dan 3.000 deelnemers en 100 bekende sprekers in de Web3 industrie

Coinfest Asia 2023 door Coinvestasi, zal plaatsvinden op 24-25 augustus in Jimbaran, Bali. In de tweede editie zal Coinfest Asia fungeren als een brug tussen de web2 en web3 industrieën, met als doel het creëren van een meer veerkrachtige web3 industrie.

Dit evenement zal naar verwachting meer dan 3.000 deelnemers verzamelen, waarvan de meerderheid uit het buitenland komt. Dit maakt Coinfest Asia het grootste web3 festival evenement in Azië, met name in Indonesië, dit jaar.

Coinfest Asia presenteert meer dan 100 sprekers uit verschillende web2 en web3 sectoren. De sprekers zullen samenwerken in verschillende interessante sessies die het web3 ecosysteem zullen bespreken vanuit verschillende perspectieven, variërend van innovatie, technologie, adoptie tot regulering.

Enkele van de aanwezige sprekers waren: hoofd van CoFTRA Indonesië, Didid Noordiatmoko; directeur van CFX, Subani; medeoprichter Animoca Brands, Yat Siu; medeoprichter Ledger, Thomas France; directeur van Solution Architect Alibaba Cloud, Eggy Tanuwijaya; CEO Indodax, Oscar Darmawan; CEO Ballet, Bobby Lee; Regional Director SEA and Central Asia Chainalysis, Joshua Foo; Chief Commercial Officer OKX, Lennix Lai; Head of DeFi Algorand, Daniel Oon; VP Sales APAC Fireblocks, Amy Zhang, en vele anderen.

Yat Siu, medeoprichter van Animoca Brands, zei:

Wij geloven dat de toekomst van web3 en de open metaverse gecentreerd is in Azië, en we zijn verheugd om te zien dat Coinfest Asia een platform creëert voor samenwerking en het delen van kennis door het overbruggen van de kloof tussen web2 en web3. Samen zullen we de vooruitgang en exponentiële groei van de web3 ruimte stimuleren.

In het hoofdevenement zal Coinfest Asia twee hoofdpodia hebben, namelijk Converge en Sunset. Daarnaast biedt Coinfest Asia verschillende activiteiten om verbindingen tussen spelers uit de industrie en web2- en web3-gemeenschappen te vergemakkelijken. Enkele van deze activiteiten zijn de Breakout Room, waar deelnemers diepere gesprekken kunnen voeren met sprekers, en het Bull House, waar leiders uit de industrie en regelgevers samenkomen.

Verder is er een Play Area waar deelnemers zich kunnen vermaken en kans maken op aantrekkelijke prijzen, Government Pitching, waar web3-projecten worden getoond die willen samenwerken met de overheid, en nog veel meer.

Coinfest Asia heeft de steun van meer dan 30 toonaangevende bedrijven in de web2- en web3-industrie, waaronder Fireblocks, Ripple, Pintu, PinkSale, Coinstore.com, Cregis, Gate.io, Zetrix, Algorand, Alibaba Cloud, Binance, Tokocrypto, Indodax en Circle.

Naast het hoofdevenement dat twee dagen duurt, presenteert Coinfest Asia ook Coinfest Week, een reeks nevenevenementen die voor en na het hoofdevenement plaatsvinden. Coinfest Week vindt plaats vanaf 23 augustus en is verspreid over verschillende locaties op Bali.

Tijdens de Coinfest Week kunnen deelnemers hun connecties uitbreiden en zaken doen met invloedrijke leiders, zoals Inner Circle georganiseerd door Circle, Bite, Brews en Blockchain door AWS, Buzz & Booze door CoinEx, Official After Party georganiseerd door Coinfest Asia en Jagad, en nog veel meer.

Over Coinfest Azië

Coinfest Asia by Coinvestasi is een jaarlijks crypto-, web3- en blockchainfestival dat wordt georganiseerd door Coinvestasi, een van de toonaangevende crypto- en blockchainnieuwsportalen in Indonesië. Elk jaar draait Coinfest Asia om een uniek thema dat is afgestemd op de nieuwste ontwikkelingen in web3-technologie.

Het eerste Coinfest Asia vond plaats op 25-26 augustus 2022 in Café Del Mar op Bali. In het eerste jaar presenteerde Coinfest Asia met succes verschillende opwindende showcases en platformreleases waarbij meer dan 2000 gebruikers en leiders in de WEB3- en blockchainindustrie betrokken waren.

Daarnaast ontving Coinfest Asia 2022 sponsoring van verschillende grote bedrijven in de crypto-, blockchain- en WEB3-sectoren, waaronder Fireblocks, Elliptic, Fastex, Enjinstarter, Pintu, Indodax, 1inch, Emurgo, Advance.AI, KunciCoin, Deepcoin, Tezos, Paras, Coinstore, BRI Ventures, Nanovest en Biznet.

Over Coinvestasi

Coinvestasi is opgericht in 2017 en biedt dagelijks informatieve en creatieve content voor Indonesische liefhebbers van crypto en blockchain op Coinvestasi.com, YouTube en Instagram, en voert dagelijks discussies op Twitter, Telegram en de Discord Community. Coinvestasi is onderdeel van de mediagroep Indonesia Crypto Network (ICN).

PancakeSwap PancakeSwap Ontdek
Invity Invity Ontdek