Met de nieuwe NFT Sticker Book-functie van Galaxis kunnen makers hun fans effectief betrekken en belonen

NFT-project Girls, Robots, Dragons gebruikt gloednieuwe Web3-betrokkenheidstool in een massale 30 Ethereum weggeefactie.

Galaxis (voorheen bekend als Ether Cards) heeft “NFT Sticker Books” uitgerold , een gloednieuwe engagementtool voor communities en makers, kondigde het bedrijf aan op donderdag 10 augustus 2023. De Sticker Book-technologie bootst het model na van een echt stickerboek, maar met een twist van Web3.

Verzamelaars van NFT kunnen hun verzamelingen op het stickerboek plaatsen, waardoor de gastheren hun gemeenschappen op een unieke manier kunnen betrekken of belonen. Galaxis zegt dat de technologie al meer dan een jaar in ontwikkeling is en nu al door sommige bedrijven wordt gebruikt om gebruikers met meer dan 30 ETH te belonen.

Deelnemers en verzamelaars moeten een bepaalde collectie(s) digitale kaarten verzamelen om beloond te worden of verschillende extraatjes, kortingen, privileges of ervaringen van de makers te krijgen.

Galaxis kondigde aan dat het NFT-project Girls, Robots, Dragons (GRD) voor het eerst de stickerboektechnologie heeft geïmplementeerd met een massale 30 ETH weggeefactie.

Andras, CEO van Galaxis, zei:

“De stickerboektechnologie is een tool die we hebben ontworpen om de betrokkenheid, connectiviteit en interactie van gebruikers binnen gemeenschappen te vergroten. Het stelt hosts in staat om beter te communiceren met hun fans en hen te belonen voor het behalen of verzamelen van een set digitale kaarten uitgegeven door de host.”

In eerste instantie gebouwd op Ethereum, ondersteunt Galaxis ook Polygon om de transactiekosten te minimaliseren, met plannen om uit te breiden naar andere EVM-compatibele ketens. Galaxis zegt dat stickerboeken een van de vele nieuwe functies zijn die worden gelanceerd, met Forges als een andere, een functie waarmee gebruikers meerdere lidmaatschapskaarten kunnen samenvoegen, waardoor verbeterde voordelen en functies worden ontgrendeld en de algehele ervaring wordt verbeterd.

Galaxis werkt voornamelijk als een platform voor makers om hun werk te gelde te maken, zich in te laten met hun publiek en gemeenschapservaringen te verbeteren met behulp van NFT’s. Het bedrijf was eerder ook betrokken bij het creëren van collecties zoals God Panels van Val Kilmer, Steve Aoki’s Dominion en NBA-ster LaMelo Ball en zijn NFT-collecties en The Association van de NBA, om er maar een paar te noemen.

Rapporten suggereren dat Galaxis een post-hype NFT-platform is, een platform dat de huidige speculatieve fase achter zich laat en meer praktisch nut biedt. Ondanks de recente ontwikkelingen en afkoeling in de NFT-industrie, zijn de ontwikkeling en ontwikkelaars erg hot. Bedrijven zoals Galaxis willen blijven profiteren van dit moment door effectieve oplossingen te bouwen die niet alleen toepasbaar en bruikbaar zijn voor cryptocurrency gebruikers, maar ook voor het bredere publiek in het algemeen.

Galaxis’ projecten zoals GRD zijn al op de trend ingesprongen door hun NFT-verzamelgemeenschappen toe te staan hun verzamelingen in te zenden voor de 30 ethereum weggever. (met een US dollar waarde van $55.534,50 op het moment van schrijven).

Andras voegde eraan toe:

“Met technologieën zoals stickerboeken kan iedereen de voordelen van blockchain benutten, in hun voordeel en in het voordeel van hun gemeenschap.

PancakeSwap PancakeSwap Ontdek
Invity Invity Ontdek