Gedecentraliseerd Hedgefonds VC Spectra rapporteert sterke vraag naar haar voorverkoop

Gedecentraliseerd hedgefonds VC Spectra heeft een sterke vraag gerapporteerd voor haar Stage 2 voorverkoop. De token sale heeft veel interesse getrokken van vroege investeerders.

VC Spectra is trots op het democratiseren van de toegang tot investeringsmogelijkheden en heeft een duidelijke niche voor zichzelf gecreëerd. Het onchain hedgefonds breidt de beschikbaarheid van early-stage investeringen uit naar niet-geaccrediteerde investeerders en overbrugt daarmee een belangrijk gat in de markt.

Investeerders die kiezen voor het SPCT-token kunnen profiteren van een reeks unieke voordelen. Deze voordelen omvatten driemaandelijkse dividenden en terugkopen, stemrechten en vroege toegang tot initial coin offerings (ICO’s).

Het SPCT-token, ontwikkeld op de Bitcoin-blockchain met behulp van de BRC-20-standaard, biedt een robuust mechanisme voor gedecentraliseerde handel, vermogensbeheer en het faciliteren van transacties binnen het Spectra-platform. De Spectra Token (SPCT) is de belangrijkste valuta binnen het Spectra ecosysteem en geeft toegang tot verschillende diensten op het platform.

Door het implementeren van een deflatoir model met een burn mechanisme voor de SPCT token, wil het gedecentraliseerde hedgefonds de tokencirculatie geleidelijk laten afnemen. In combinatie met het unieke investeringsaanbod van VC Spectra, versterkt deze nieuwe aanpak de positie van SPCT op de cryptomarkt.

De openbare voorverkoop van VC Spectra bevindt zich momenteel in Fase 2. De SPCT token, die begon op $0,008 tijdens Fase 1, steeg naar $0,011 in Fase 2. In de komende Fase 3 zal de tokenprijs stijgen naar $0,025. Dit is een stijging van 213% ten opzichte van de initiële tokenprijs. Momenteel biedt VC Spectra (SPCT) een bonus van 25% voor alle stortingen van investeerders.

Over VC Spectra

Spectra is een toonaangevend bedrijf dat innovatie in Fintech en blockchain stimuleert door middel van strategische investeringen en ICO’s, en financiële groei mogelijk maakt door gebruik te maken van geavanceerde technologieën.

Spectra VC is een durfkapitaalfonds dat investeert in blockchain en op technologie gebaseerde projecten met als doel rendement te genereren voor investeerders.

Lees hier meer over de voorverkoop van Spectra VC:

Voorverkoop | Website | Telegram | Twitter

PancakeSwap PancakeSwap Ontdek