Kalima verzekert zich van $10 miljoen investeringsverplichting en kondigt onderhandse verkoop en DEX-notering aan

2 mins
Bijgewerkt door

Gedelegeerde proof-of-stake blockchain Kalima heeft een overeenkomst gesloten met ABO Digital, een private alternatieve financieringsgroep gevestigd op de Bahama’s en Dubai.

Dit belangrijke partnerschap omvat een toezegging van US$10 miljoen aan het in Frankrijk gevestigde blockchainbedrijf. Kalima heeft ook details vrijgegeven over zijn KLX token sale.

Kalima is een snel groeiend ecosysteem dat bedrijven, ontwikkelaars en startups in staat stelt om web3 enterprise en data governance applicaties te bouwen, met een focus op IoT (Internet of Things) data om echte problemen op te lossen.

Kalima CEO André Legendre zei: “De financieringstoezegging van ABO Digital markeert een belangrijke mijlpaal voor Kalima, dat van plan is om de fondsen te gebruiken voor verdere innovatie en verfijning van IoT-oplossingen om een revolutie teweeg te brengen in industrieën en digitale transformatie te stimuleren. De overeenkomst met ABO Digital zal Kalima in staat stellen om haar IoT blockchain oplossingen voor industriële bedrijven te verbeteren en strategische partnerschappen binnen het IoT en blockchain ecosysteem te versterken.”

“We zijn enthousiast om met het Kalima-team samen te werken in de toekomst” , zegt Amine Nedjai, CEO van ABO Digital. “Kalima’s innovatieve aanpak en expertise in web3-bedrijfstoepassingen sluiten perfect aan bij onze toewijding aan het stimuleren van technologische vooruitgang in zakelijke blockchainoplossingen.”

Het Kalima-team heeft ook een 24-uurs privéverkoop van zijn KLX-token op Pinksale aangekondigd. Het evenement zal voorlopig plaatsvinden op 19 juli. KLX is een nutstoken voor algemeen gebruik en kan worden gebruikt om transacties te betalen en toegang te krijgen tot blockchaindiensten op het Kalima-protocol.

Om de groei van het KLX token te ondersteunen, heeft Kalima Blockchain Governance op 10 juli verschillende voorstellen gedaan. Deze omvatten het overbruggen van het KLX token van Polygon naar het Ethereum netwerk en het voorstellen van de 24-uurs tokenverkoop op Pinksale. Na voltooiing van de private verkoop zal KLX beschikbaar worden gemaakt voor handel op Uniswap, waar een KLX-ETH paar zal worden opgericht.

Het primaire doel van de private verkoop, die een hard cap van 300 ETH zal hebben, is het creëren van een voldoende diepe liquiditeitspool op Uniswap. De Uniswap notering van het KLX token is gepland voor 21 juli.

Over Kalima

Kalima is een low-consumption layer one blockchain voor ondernemingen en IoT. Het biedt een onderling verbonden blockchain voor het bereiken van decentralisatie en het vergroten van schaalbaarheid, waarbij een raamwerk wordt gebruikt dat populair is gemaakt door blockchains zoals Cosmos en Polkadot. Kalima kan worden ingebed in zeer kleine IoT-apparaten en maakt het mogelijk AI-inferenties uit te voeren aan de rand van het netwerk met behulp van zijn eigen smart contracts.

Over ABO Digital

ABO Digital is een investeringsmaatschappij die alternatieve financieringsoplossingen biedt voor cryptocurrency-projecten over de hele wereld.

Als onderdeel van de Alpha Blue Ocean-groep, die sinds de oprichting in 2017 meer dan $ 2B aan financieringstoezeggingen voor beursgenoteerde bedrijven heeft uitgevoerd, brengt ABO Digital institutionele expertise en flexibele financieringsoplossingen voor blockchainontwikkelaars wereldwijd.

YouHodler YouHodler Ontdek
Wirex App Wirex App Ontdek
PancakeSwap PancakeSwap Ontdek
Invity Invity Ontdek
YouHodler YouHodler Ontdek
Wirex App Wirex App Ontdek
PancakeSwap PancakeSwap Ontdek
Invity Invity Ontdek

Trusted

Disclaimer

Alle informatie op onze website wordt te goeder trouw en uitsluitend voor algemene informatiedoeleinden gepubliceerd. Elke actie die de lezer onderneemt op basis van de informatie op onze website is strikt op eigen risico.

666741fa4a011e01bbbfd0d55025e21f.jpeg
Advertorial is de universele auteursnaam voor alle gesponsorde inhoud geleverd door BeInCrypto partners. Het is daarom mogelijk dat deze artikelen, die door derden voor promotiedoeleinden zijn gemaakt, niet overeenkomen met de standpunten of meningen van BeInCrypto. Hoewel we ons inspannen om de geloofwaardigheid van de uitgelichte projecten te verifiëren, zijn deze stukken bedoeld voor reclame en mogen ze niet worden beschouwd als financieel advies. Lezers worden aangemoedigd om...
Lees de volledige biografie