Kava Chain nu live op Fireblocks, Cosmos DeFi open voor institutionele beleggers

Kava Chain, een gedecentraliseerde Cosmos-Ethereum interoperabele Layer 1 blockchain, is nu beschikbaar op Fireblocks, een bedrijfsplatform voor het beheren van digitale activa operaties en het bouwen van innovatieve bedrijven op de blockchain. De integratie maakt veilige en beveiligde toegang mogelijk voor Fireblocks klanten tot het groeiende Cosmos DeFi ecosysteem via de Kava Chain.

“Met de integratie van Kava Chain in het Fireblocks Netwerk, zijn we verheugd om Kava’s innovatieve suite van DeFi app protocollen en Cosmos DeFi toegang naar onze klanten te brengen. In het afgelopen jaar hebben we een groeiende institutionele interesse in DeFi gezien. De defense-in-depth beveiliging van Fireblocks en het aanpasbare Transaction Authorization Policy (TAP) stellen onze klanten in staat om veilig te verkennen en te innoveren in de DeFi-arena zonder afbreuk te doen aan hun compliance- en beveiligingseisen. We kijken ernaar uit om in de toekomst meer mogelijkheden voor onze klanten te ontsluiten.”

Idan Ofrat, medeoprichter en Chief Product Officer bij Fireblocks

Kava Chain is gestaag gegroeid door de berenmarkt. Echter, zonder een robuuste verbinding met een MPC (multi-party computation) custody technologie provider, waren top-tier crypto instellingen niet in staat om zich bezig te houden met de dApps on-chain. De Fireblocks-integratie stelt meer dan 1.800 toonaangevende instellingen voor digitale activa en crypto’s in staat om nu KAVA-tokens te bewaren en toegang te krijgen tot Kava-native assets, waaronder Cosmos-native USDt – geselecteerd door Tether om exclusief op Kava Chain te worden uitgegeven.

Deze integratie verbetert niet alleen de institutionele toegang tot Kava, maar stelt Fireblocks klanten ook in staat om:

• Deel te nemen aan DeFi opportuniteiten op platformen binnen het Kava ecosysteem, zoals Curve, Kinetix en Hover.
  • Deelnemen aan market-making met behulp van Cosmos-native USDt op grote beurzen.
  • Verken nieuwe USDt DeFi-mogelijkheden op prominente Cosmos appchains.

“De rol van Kava Chain in arbitrage market making wordt steeds belangrijker. Met de Fireblocks-integratie hebben gecentraliseerde beurzen (CEX’en) en grote marketmakers een meer kapitaalefficiënte optie voor cross-chain arbitrage. In plaats van hoge gas fees te betalen op Ethereum, kunnen ze nu Kava gebruiken om USDt efficiënt over te brengen tussen ecosystemen. We zijn enthousiast over de toekomst en de waarde die deze integratie brengt voor onze community!”

Scott Stuart, mede-oprichter van Kava Chain

Voor meer updates, volg Kava Chain en Fireblocks op X (fka Twitter).

Over Kava

Kava Chain (is een veilige, bliksemsnelle Layer-1 blockchain die de ontwikkelaarskracht van Ethereum combineert met de snelheid en interoperabiliteit van Cosmos in één enkel, schaalbaar netwerk. Toegewijd aan het stimuleren van innovatie en groei, is Kava Chain een betrouwbare keuze voor ontwikkelaars en gebruikers wereldwijd.

Margex Margex Ontdek
Margex Margex Ontdek