SOTERIA Alliance onthult Giveaway & partnerschappen voor cryptobeleggers

2 mins
Bijgewerkt door

SOTERIA Alliance, het baanbrekende blockchainproject, kondigt met trots de lancering aan van zijn revolutionaire $CIA token en baanbrekende hold-to-earn (H2E) fiatmodel binnen de cryptocurrency-ruimte. Met een missie om een veilig en transparant investeringsecosysteem te creëren, trekt SOTERIA Alliance de aandacht van cryptoliefhebbers en investeerders wereldwijd.

SOTERIA Alliance is verheugd om twee belangrijke aankondigingen te delen die de toewijding van het bedrijf aan zijn gemeenschap van “houders” en zijn visie voor de toekomst laten zien.

$1.000.000 cash / Lambo weggever

Tijdens de Pre-ICO/Presale Fases geeft Soteria $1 miljoen in cash en/of een nieuwe Lamborghini weg aan 4 gelukkige “Houders”! De winnaars kunnen kiezen tussen een geldprijs van $250K of een gloednieuwe Lamborghini! Deze giveaway is slechts een van de vele manieren waarop SOTERIA haar waardering toont voor haar toegewijde community.

Samenwerking met HYPERION INC.

SOTERIA is verheugd haar partnerschap met HYPERION INC. aan te kondigen, de nieuwste toevoeging aan SOTERIA’s familie van inkomstenstromen voor houders. Met de fusie tussen HYPERION INC. en SOTERIA was “SOTERIA Alliance” geboren. Dit project is nu in het bezit van een multi-miljoen dollar per jaar smart wallet met een merk voor koude opslag en wordt ondersteund door een echte, bewezen onderneming.

Met twee nieuwe merken in het verschiet – King of Diamonds Jewelry Collection en MilitaryStrong Clothing Line – traint SOTERIA om haar inkomsten te verhogen. Houders ontvangen 25% van alle inkomstenstromen, niet alleen nu maar ook voor toekomstige merken.

Nu SOTERIA’s pre-ICO zijn laatste fase ingaat, is de opwinding met de onweerstaanbare “LAST DAYS” bonus beschikbaar van de 17e tot de 26e. Deelnemers kunnen beloningen oogsten en ook kans maken op $250k of een Lamborghini, exclusief tijdens de pre-ICO-fase.

Het onlangs onthulde Transparent Dashboard is meer dan alleen gegevens – het is een venster op de toekomst van crypto-investeringen. Met realtime statistieken die worden weergegeven, waaronder de resterende CIA tokens in de pre-ICO seed round, het totaal aan gedane investeringen en het aantal CIA tokens dat momenteel in bezit is, biedt het Transparent Dashboard ongeëvenaarde transparantie.

Dit niveau van openheid geeft investeerders cruciale informatie binnen handbereik, wat het vertrouwen in de gemeenschap bevordert.

Over SOTERIA Alliance

SOTERIA Alliance is een baanbrekend, op blockchain gebaseerd wetshandhavingsbureau, dat het $CIA token (H2E) introduceert met een uniek hold-to-earn fiatmodel binnen de cryptocurrency-ruimte. SOTERIA belichaamt de geest van de “Shark Tank van Crypto” en de transparantie en veiligheidsmaatregelen hebben het vertrouwen gewonnen van de cryptogemeenschap.

Met een partnerschap met HYPERION INC. en spannende weggeefacties zoals de $1.000.000 Cash / Lambo Giveaway, leidt SOTERIA de aanloop naar een meer transparant en inclusief crypto-ecosysteem.

Opmerking: Dit persbericht is alleen voor informatieve doeleinden. Het $CIA token en alle gerelateerde weggeefacties of promoties zijn onderhevig aan alle toepasselijke wet- en regelgeving. Raadpleeg de officiële website van SOTERIA Alliance voor meer informatie over het project en het aanbod.

Website | Telegram | Twitter | Instagram

YouHodler YouHodler Ontdek
Wirex App Wirex App Ontdek
PancakeSwap PancakeSwap Ontdek
Invity Invity Ontdek
YouHodler YouHodler Ontdek
Wirex App Wirex App Ontdek
PancakeSwap PancakeSwap Ontdek
Invity Invity Ontdek

Trusted

Disclaimer

Alle informatie op onze website wordt te goeder trouw en uitsluitend voor algemene informatiedoeleinden gepubliceerd. Elke actie die de lezer onderneemt op basis van de informatie op onze website is strikt op eigen risico.

666741fa4a011e01bbbfd0d55025e21f.jpeg
Advertorial is de universele auteursnaam voor alle gesponsorde inhoud geleverd door BeInCrypto partners. Het is daarom mogelijk dat deze artikelen, die door derden voor promotiedoeleinden zijn gemaakt, niet overeenkomen met de standpunten of meningen van BeInCrypto. Hoewel we ons inspannen om de geloofwaardigheid van de uitgelichte projecten te verifiëren, zijn deze stukken bedoeld voor reclame en mogen ze niet worden beschouwd als financieel advies. Lezers worden aangemoedigd om...
Lees de volledige biografie