TOKEN2049 Singapore wordt ‘s werelds grootste Web3-evenement

TOKEN2049, de belangrijkste Web3- en cryptoconferentie in Azië, heeft een eerste reeks spraakmakende hoofdsponsors en hoofdsprekers aangekondigd voor de langverwachte terugkeer in Singapore.

TOKEN2049 vindt plaats van 13-14 september 2023 in Marina Bay Sands, voorafgaand aan het raceweekend van de Formule 1Grand Prix van Singapore2023. TOKEN2049 zal meer dan 10.000 deelnemers van meer dan 3.500 bedrijven verwelkomen, waardoor het dit jaar het grootste evenement in zijn soort zal zijn. Het feit dat de conferentie opnieuw in Singapore plaatsvindt, toont het blijvende belang aan van Azië als aanjager van groei en levendigheid van innovatie in het wereldwijde ecosysteem van digitale activa. Na het doorslaande succes van het recordbrekende evenement Singapore 2022, biedt TOKEN2049 van 11-17 september een uitgebreid programma van meer dan 300 nevenevenementen en netwerkmogelijkheden in de hele stad.

Alex Fiskum, medeoprichter van TOKEN2049 , viert de triomfantelijke terugkeer van het evenement naar Singapore: “We hebben een ongekende belangstelling gezien te midden van een recordaantal ticketregistraties tot nu toe en bevestigde sprekers, sponsors en partners in onze line-up. We verwachten dat TOKEN2049 Singapore het grootste crypto-evenement van het jaar wordt, een onvergetelijke ervaring die onze vorige edities zal overtreffen in termen van omvang, activiteit en algehele opwinding.”

De nieuwe toevoegingen aan de 2023-agenda, die wereldwijde industrieleiders, topbeslissers en innovators samenbrengt, omvatten onder andere hackerhuizen, technische workshops en NFT-galerijen. De 2023-editie van de conferentie heeft de mijlpalen van vorig jaar op het gebied van bezoekersaantallen, sponsoring en sprekers al overtroffen en de aantallen stijgen snel in de aanloop naar september.

De agenda van dit jaar omvat de steeds veranderende regelgeving, de opkomst van AI, Web3 gaming, NFT’s en de metaverse, DeFi, schaalbaarheid, interoperabiliteit en nog veel meer. De indrukwekkende sprekers line-up omvat Balaji Srinivasan, oprichter, investeerder en auteur van The Network State; Joe Lubin, medeoprichter van Ethereum en oprichter van ConsenSys; Stani Kulechov, oprichter en CEO van Aave; Mike Novogratz, CEO van Galaxy Digital; Sandeep Nailwal, medeoprichter van Polygon; en Brad Garlinghouse, CEO van Ripple, samen met een reeks vooraanstaande boegbeelden uit de industrie.

“Dit is het tweede jaar dat we TOKEN2049 combineren met de Grand Prix van Singapore, waar we de nieuwe McLaren OKX custom livery onthullen. Het evenement is een geweldige start van het weekend en brengt crypto- en F1-fans op een grote manier samen. Dit jaar hebben we mensen geholpen om de toekomst van Web3 te zien door middel van onze nieuwste “rewrite the system” campagne en Singapore zal voor ons een uitstekende locatie zijn om onze inspanningen te versterken,” zegt Haider Rafique, Chief Marketing Officer bij OKX.

De diversiteit van de titelsponsors voor TOKEN2049 Singapore van dit jaar weerspiegelt de inherente kracht van de industrie. Dit omvat toonaangevende cryptocurrency spot en derivatenbeurs OKX; wereldwijde financiële technologieonderneming Circle Internet Financial (Circle); ‘s werelds grootste cryptocurrencybeurs Binance; wereldwijde marktmaker voor digitale activa en multi-stage Web3-investeringsonderneming DWF Labs; open-source blockchaintechnologieonderneming EOS Network Foundation; DeFi vermogensbeheerprotocol Tranchess; top cryptocurrency exchange platform Kucoin; ‘s werelds grootste multichain ecosysteem Polkadot; alles-in-één, institutioneel gericht digital asset platform Fireblocks; toonaangevend gedecentraliseerd blockchain besturingssysteem TRON DAO; ‘s werelds grootste crypto copy trading platform Bitget; open-source publieke blockchain Klaytn; en ‘s werelds eerste Sharia-conforme crypto asset Islamic Coin.

Ga voor meer informatie en updates over TOKEN2049 Singapore naar de officiële website van het evenement.

Over TOKEN2049

TOKEN2049 is een vooraanstaand Web3-evenement, dat jaarlijks wordt georganiseerd in Singapore, waar besluitvormers in het wereldwijde crypto-ecosysteem met elkaar in contact komen om ideeën uit te wisselen, te netwerken en de sector vorm te geven. TOKEN2049 is een wereldwijde ontmoetingsplaats voor ondernemers, instellingen, insiders in de industrie, investeerders, bouwers en iedereen met een sterke interesse in de crypto- en blockchainindustrie.

Mediacontact: [email protected]