Xsolla en Crypto.com werken samen om betaaloplossingen te integreren

3 mins
Bijgewerkt door

Xsolla, een wereldwijd bedrijf voor de handel in videogames, en het wereldwijde cryptocurrency-platform Crypto.com hebben een samenwerking aangekondigd voor de integratie van de kassa-oplossing van Crypto.com in het Pay Station-platform van Xsolla.

Deze transformatieve integratie van Crypto.com Pay betekent een belangrijke vooruitgang in de game-industrie en creëert nieuwe mogelijkheden voor game-ontwikkelaars en spelers, waardoor ze cryptocurrency-betalingen kunnen accepteren en transacties op een gebruiksvriendelijke en veilige manier kunnen stroomlijnen voor een universeel verbeterde ervaring.

Deze cruciale update verbreedt de horizon voor digitale betaalmethoden en biedt spelers meer diverse en geprefereerde transactieopties in digitale en metaverse omgevingen. Deze samenwerking markeert ook een belangrijke stap voor Crypto.com in het opbouwen van haar aanwezigheid en netwerk in de gaming industrie.

“Er ligt een groot potentieel in de convergentie van gaming en Web3,” zegt Eric Anziani, President en Chief Operating Officer van Crypto.com. “Door samen te werken met een wereldleider op het gebied van kansspelen als Xsolla en gebruik te maken van onze respectieve middelen en expertise, helpen we dat potentieel werkelijkheid te maken – door ontwikkelaars, uitgevers en spelers een naadloze manier te bieden om betrokken te raken bij en waarde te creëren in de crypto-economie.”

Xsolla’s Pay Station, dat in-game aankopen faciliteert in meer dan 200 regio’s en landen met behulp van een verscheidenheid aan compliant betalingsproviders, breidt zijn service uit met de integratie van Crypto.com Pay. Deze aanstaande ontwikkeling belooft het bereik van ontwikkelaars en uitgevers te vergroten, waardoor ze een meer divers spelersbestand kunnen aanboren en nieuwe, dynamische markten en inkomstenstromen kunnen aanboren.

“We zijn erg blij met deze samenwerking met Crypto.com en de significante integratie van Crypto.com Pay in ons Pay Station-platform. De game-industrie evolueert snel en we moeten ons aanpassen om aan deze veranderingen te voldoen. De integratie van cryptocurrencies als betaalmiddel biedt gameontwikkelaars en spelers een innovatieve betaaloplossing die aansluit bij de wereldwijde verschuiving naar digitale valuta,” aldus Chris Hewish, CEO van Xsolla.

“Onze samenwerking met Crypto.com markeert een cruciaal moment voor de game-industrie en maakt de weg vrij voor een meer inclusief en veilig gaming ecosysteem.”

“We zijn enorm verheugd om deze eerste stap met Xsolla te zetten als onderdeel van een breder samenwerkingsinitiatief in Korea en op mondiaal niveau”, zegt Patrick Yoon, General Manager van Crypto.com Korea. “We kijken ernaar uit om met Xsolla te blijven samenwerken aan het ontwikkelen en bevorderen van betaalecosystemen en de adoptie van digitale activa.”

Ga voor meer informatie over Crypto.com Pay en Pay Station naar: xsolla. pro/cryptocom

Over Xsolla

Xsolla is een wereldwijd bedrijf voor de handel in videogames met een robuuste en krachtige reeks tools en diensten die speciaal zijn ontworpen voor de game-industrie. Sinds de oprichting in 2005 heeft Xsolla duizenden gameontwikkelaars en -uitgevers van allerlei omvang geholpen hun games wereldwijd en op meerdere platforms te financieren, op de markt te brengen, te lanceren en te gelde te maken.

Als innovatief leider op het gebied van gamecommercie is het de missie van Xsolla om de inherente complexiteit van wereldwijde distributie, marketing en monetisatie op te lossen, zodat onze partners meer regio’s kunnen bereiken, meer inkomsten kunnen genereren en relaties kunnen opbouwen met gamers over de hele wereld. Het hoofdkantoor is gevestigd in Los Angeles, Californië, met kantoren in Berlijn, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Tokio en andere steden over de hele wereld. Xsolla ondersteunt grote gametitels zoals Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft en meer.

Ga voor meer informatie naar: xsolla.com

Over Crypto.com

Crypto.com, opgericht in 2016, wordt vertrouwd door meer dan 80 miljoen klanten wereldwijd en is marktleider op het gebied van naleving van regelgeving, beveiliging en privacy. Onze visie is eenvoudig: Cryptocurrency in Every Wallet™. Crypto.com is toegewijd aan het versnellen van de adoptie van cryptocurrency door middel van innovatie en het in staat stellen van de volgende generatie bouwers, makers en ondernemers om een eerlijker en rechtvaardiger digitaal ecosysteem te ontwikkelen.

Meer informatie op crypto.com

YouHodler YouHodler Ontdek
Wirex App Wirex App Ontdek
PancakeSwap PancakeSwap Ontdek
Invity Invity Ontdek
YouHodler YouHodler Ontdek
Wirex App Wirex App Ontdek
PancakeSwap PancakeSwap Ontdek
Invity Invity Ontdek

Trusted

Disclaimer

Alle informatie op onze website wordt te goeder trouw en uitsluitend voor algemene informatiedoeleinden gepubliceerd. Elke actie die de lezer onderneemt op basis van de informatie op onze website is strikt op eigen risico.

666741fa4a011e01bbbfd0d55025e21f.jpeg
Advertorial is de universele auteursnaam voor alle gesponsorde inhoud geleverd door BeInCrypto partners. Het is daarom mogelijk dat deze artikelen, die door derden voor promotiedoeleinden zijn gemaakt, niet overeenkomen met de standpunten of meningen van BeInCrypto. Hoewel we ons inspannen om de geloofwaardigheid van de uitgelichte projecten te verifiëren, zijn deze stukken bedoeld voor reclame en mogen ze niet worden beschouwd als financieel advies. Lezers worden aangemoedigd om...
Lees de volledige biografie